Maak je sales drie tot vijf keer zo krachtig

Hoe maak je sales veel krachtiger (ondanks corona)?
In samenwerking met Go Fast Forward, gaf André een webinar over het Sales Playbook. Een methode die zorgt voor focus en structuur in je salesproces, waardoor sales twee tot vijf keer zoveel resultaat oplevert.In onderstaand blog delen we de hoogtepunten en de zeven drivers die sales veel leuker, makkelijker en succesvoller maken.

Met het sales playbook werk je gezamenlijk aan een salesrichting voor je kernklanten. De methode is simpel en effectief. Het draait niet om hoe sales werkt, maar om het op de juiste manier gebruikmaken en inzetten van expertise. Hierbij staan 7 drivers centraal.
Read More

Pas op voor code drie kanten

Er zijn klanten, die belemmeren groei, zorgen voor onnodige veel kosten en maken dat je van je focus wegglijdt. Lees hier hoe je ze herkent en wat je ermee kan doen.

Code 3 klanten kunnen een van de belangrijkste belemmeringen zijn om succesvol te zijn. Maar niet ieder bedrijf realiseert zich dit. Met onderstaande punten, kan je per direct het succes van je bedrijf verbeteren.

 

Pas op voor code 3 klanten

Wat zijn code 3 klanten?

Read More

‘Words matter…’

Op indrukwekkende wijze sprak Joe Biden: ‘words matter…’ Hij veroordeelde hiermee het incident waarbij Trump-aanhangers het Capitool in Washington bestormden na de opzwepende speech van de president. En gelijk heeft hij. Woorden maken inderdaad verschil. Ze bepalen voor een groot deel hoe je doelgroep reageert en welke acties ze gaan ondernemen.

Read More

Stel jezelf deze 3 vragen om meer deals te scoren

Een hogere conversie uit je vele afspraken halen? Werk je salesproces dan opnieuw uit rondom deze 3 cruciale vragen.

Hoe ziet een goed salesproces eruit? Als je te veel pushed op het verkeerde moment, lig je eruit. Maar… als je niet doorzet op het juiste moment, dan kan je ook de order verliezen.
Dus, hoe pak je dit aan? En ook nog op zo’n manier dat je echt samenwerkt met de klant en hem oprecht helpt met de oplossingen die jullie bedrijf biedt.

Read More

BINNENLOPEN DOE JE BUITEN…

Neuro management: verdubbel uw resultaat

Cold calling: tips uit de serie neurosales

Positieve woorden beïnvloeden een contactpersoon direct. Dit artikel laat zien hoe dit werkt, dat het werkt en hoe u het kunt toepassen bij cold calling en acquisitiegesprekken

Hieronder staan twee rijtjes met woorden. Het betreffen de karaktereigenschappen van een topper en een loser. De vraag is: wie is de topper, wie is de loser? Kijk er eens naar en geef uw oordeel.

Read More

Bezwaren in een verkoopgesprek? Zoek ze op!

Bezwaren: dagelijkse kost voor de verkoper en toch vaak lastig te verteren.Drie technieken en een andere perspectief voor effectief omgaan met bezwaren:

Vroeger had ik de grootste moeite met bezwaren en tegenwerpingen die naar voren kwamen in een verkoopgesprek. Ik deed er alles aan om ze op een goede manier te kunnen pareren.

Read More