Code 3 klanten kunnen een van de belangrijkste belemmeringen zijn om succesvol te zijn. Maar niet ieder bedrijf realiseert zich dit. Met onderstaande punten, kan je per direct het succes van je bedrijf verbeteren.
Wat zijn code 3 klanten?
Een hogere conversie uit je vele afspraken halen? Werk je salesproces dan opnieuw uit rondom deze 3 cruciale vragen.
Hoe ziet een goed salesproces eruit? Als je te veel pushed op het verkeerde moment, lig je eruit. Maar… als je niet doorzet op het juiste moment, dan kan je ook de order verliezen.
Dus, hoe pak je dit aan? En ook nog op zo’n manier dat je echt samenwerkt met de klant en hem oprecht helpt met de oplossingen die jullie bedrijf biedt.
Iedere grote sportclub heeft er eentje: een playbook waarin speltechnieken en -strategieën zijn vastgelegd. Een playbook voor het salesteam helpt je verkopers naar de eredivisie. Ontdek hoe in deze longread.
Kort uitleggen wat u doet? Mijn advies: doe het niet! Daag uzelf eens uit om het helemaal anders te doen en pluk daar de vruchten van.
BINNENLOPEN DOE JE BUITEN…
Cold calling: tips uit de serie neurosales
Positieve woorden beïnvloeden een contactpersoon direct. Dit artikel laat zien hoe dit werkt, dat het werkt en hoe u het kunt toepassen bij cold calling en acquisitiegesprekken
Hieronder staan twee rijtjes met woorden. Het betreffen de karaktereigenschappen van een topper en een loser. De vraag is: wie is de topper, wie is de loser? Kijk er eens naar en geef uw oordeel.
Bezwaren: dagelijkse kost voor de verkoper en toch vaak lastig te verteren.Drie technieken en een andere perspectief voor effectief omgaan met bezwaren:
Vroeger had ik de grootste moeite met bezwaren en tegenwerpingen die naar voren kwamen in een verkoopgesprek. Ik deed er alles aan om ze op een goede manier te kunnen pareren.